Friday, February 20, 2009

Penting Ke Blog....

Topic nie saya buat selepas penat mencari idea tok semua cite dalam blog nie.. yela piker bermalam2 kenapa saya susah2 buat blog nie.. jadi muncul topik yang saya nak olahkan bertajuk penting ke blog nie.. hehehe.. agak2 penting ke blog nie hah?? Saya rasa ia amat penting sebab saya seronok jugak wat blog nie yela pengalaman baru. Tambah yang paling best saya dapat kongsikan pengalaman buat blog nie dengan kawan2 saya. Kite komen sama2 mana yang lawa mana yang best.. kalo baca semua komen semuanya puji2an je xd pon kutok.. hehehe nak jugk kutok tapi x bek la kan.. =D.. lagi pun kita sama2 belajar wat blog nie.. yang paling best ialah kita secara x langsung dapat mengenali kawan2 kita yang ada minat yang sama.. yela, 2 2 buat topic tentang benda yang sama, so kadang2 bile topic sama boleh la kita tukar2 pendapat n pandangan contoh isu akademi fantasia.. bole kutok2 ke, puji2 k, backup2 k.. kan.. kan.. advantage jugak belajar wat b log nie sebab mana tau masa keje nanti org soh wat simple blog tok company ke.. kan senang kalo dah boleh buat.. ada la jgk add value kalo nak cari keje kan.. kesimpulannya blog memang penting.. sebab kalo x buat x dapat markah.. TQ kepada PM Kamel sebab bg tugasan yg menarik nie….

No comments:

Post a Comment